Idag för ett år sedan...

...for vi upp till Piteå för att hämta en liten hanvalp. Jag var självklart glad och upprymd, men samtidigt orolig och nervös. Tänk om han inte skulle älska mig? Och ännu värre: tänk om inte jag skulle älska honom? Jag visste inte då att han skulle komma att bli min bästa vän.
Idag för ett år sedan tog vi lille Benny från sin mamma och sitt hem, och ändå verkade det som om han var världens lyckligaste hund. Han var så glad i allt och alla, och han var, och är, den coolaste hund som jag lärt känna. Jag hoppas att vi får många år tillsammans, du och jag Benny. För jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Åh vad roligt med uppdatering!!! Han är verkligen jättefin!!!!

Gillar honom massor! Är nog för han är så lik Merlin på nåt sätt hihi!



Ser fram emot fler uppdateringar!



Kram från oss

2010-05-13 @ 23:00:24
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: Evelina

Ja, jag tyckte att det var dags att ta tag i det igen! :) Men nu blir det 6 veckor ute hos bonden så det blir nog bara uppdatering på helgerna framöver... Men bättre det än ingenting! :D

2010-05-21 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0