Valpsäkrar

Imorgon ska vi då hämta den lille krabaten som jag har väntat på och planerat för i över ett år. Det känns så skönt att äntligen få det man han kämpat för!
Idag/kväll blir det då städning och valpsäkring. Sladdar ska bort och kläder som ligger på golvet (...) samt skor måste plockas undan. (För mina skor ska han då inte få smaska på!)
Sitter och tänker på om det är någonting jag har glömt att köpa, men allt verkar vara helt färdigt.
Måste också packa "BB-väskan" som jag kallar det, med leksaker, gosehunden, skålar och ombyte för mig om det skulle hända en liten olycka ;) Så det måste bli färdigt...
Nu vill jag bara att den här dagen ska gå fort, så jag får åka imorgon bitti och hämta honom. Det är ändå en 40 mil dit och 40 mil hem, så det blir en bit att resa. Mest orolig för att stackaren ska bli åksjuk :( (Men då är vi ju två som blir det...)




Måste bara lägga in det här klippet på Knäckebrödsdansen från Talang 2009. Det här är det bästa som hänt tv x) Så kul!
Tjarå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0