Nytt beskrivande ord; 6 dagar kvar

Hejhej igen! Eller privjet! Nu är Eurovision slut för ikväll och jag kan meddela att 6 av mina 10 låtar gick vidare. Favoriten är såklart Norge med Fairytale. Älskar den låten; hoppas självklart på vinst för denna :D

Så med 6 dagar kvar har jag också kommit på ordet för att beskriva min lille kille. Självklart är han ju fräsig! Det är ordet jag har letat efter. Man kan ju inte säga att han är sådär klassisk supersöt. Han har ett mer tonårsutseende, långa ben och stora tassar. Men att han är fräsig, det kan ingen ta ifrån honom! ;D

Idag har jag också gjort nationella proven i matte A, a- och b-delen. Fick lite hjärnsläpp från början men sedan rullade maskinen igång. Så är det när man har prov 8.40 på morgonen. Huga! Och så är man ju väldigt rädd för att "göra bort sig" och svara fel på någon superenkel fråga....
Jag som naturvetare har miniräknare jämt och ständigt, även när jag räknar ut 1*1, i princip. Så att börja räkna bråk i huvudet var bara så segt vid den tiden på morgonen. Tog lite tid att få till uppställningarna (som man inte använt sen 2000), men sen funkade det som sagt var.

Nej hörrni, nu blir det skvallerblaska i form av Hänt Bild och sängen.
Natti! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0