Morgonlek

Inatt väckte Benny mig kl 01.45 och ville busa. Kan ju säga att det ville inte jag. Inte heller ville jag vänja honom vid att gå ut mitt i natten, så vi fick båda somna om. Klockan 04.30 tänkte jag att nä nu måste jag gå ut med honom (då hade han inte varit ute sedan kl 22 dagen före). Sagt och gjort, jag lyfte honom över kompostgallret kring sängen och vips så satt han där på mattan och kissade. Jag får vara lite snabbare imorgon.
Sedan gick jag ut och lekte vid klockan fem igen Då både kissade och bajsade han. Klockan halv sex fick han mat och vi kissade lite till. Väckte mormor och morfar med en blöt puss klockan 05.40. Trevligt!
Efter maten och väckningen av momma och moffa gick vi ut igen. Då bajsade och kissade han en gång till. Han jagade även iväg vår katt. (Ojdå)...Så kan det bli. Våra två katten vågar knappt gå varken ut eller in när han är där. Och han är ju alltid där de är......
Nu är det dags att sova! Trodde aldrig att han skulle ha mycket energi. Natti :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0