Hejja Norge!!! :D

Det blev som jag väntat (eller snarare som jag hoppats...) Norge tog hem guldpengen. Och för en gångs skull kan jag sova gott natten efter en Eurovision Song Contest. Och såklart kunna titta nästa år igen utan att ha lovat något annat ;D.
Jag vill bara säga GRATTIS NORGE!
Egentligen skulle man ju ha försökt få tag på biljetter till nästa år, men med tanke på vad VIP-VIP-biljetterna kostade iår så skulle jag få ta ett lån (100.000kr landade priset på). Hela kalaset kostade 380 miljoner kronor. Man kan undra vart de har lagt alla de pengarna på.... Kanske på det 80 ton tunga golvet?!
Det var som alla sa; nog det mest spektakulära ESC genom tiderna, i alla fall under mina 16 levnadsår.
Nu blir det sängen! Kan också meddela att det är 3 dagar minus 23 minuter kvar tills dagen då vi ska hämta voffen!
Undrar om han blir lika schlagertokig som matte?? :D
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0