Fotbollslek med mormor, 9v gammal

Här är ett litet videoinlägg på Benny när han spelar fotboll med mormor Sussie. Innan detta hade han varit ute i skogen i en halvtimma, tills jag trodde att han var trött. Men det var han då tydligen inte...
Natten har förövrigt gått bra. 3.33 i natt sprang jag ut med honom eftersom jag har lärt mig att man måste vara snabb! Jag sov i pyamas så det var bara att dra på sig en fleecetröja och bära ut honom. Då pinkade han både länge och väl, och sedan var han så uppjagad (och jag också för den delen) så det var svårt att somna om. Men vi lyckades. Imorse vid halv sex klev vi upp och pinkade igen. Inga olyckor inne i natt inte! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0