Bad vid Sälsten

Idag var vi på Sälsten och badade. (Rättning: HAN badade, inte jag...) och det tyckte han var jätteskoj! Sprang fram och tillbaka och jagade vågor. Och de kunde inte tas fast! Det förstod han inte riktigt... Men så är han ju så liten (:
Han ville inte riktigt gå ut i vattnet och simma självmant, så jag fick huttrande bära ut honom i vattnet så han fick simma in.
Men så var vi och metade nu på kvällen också och då simmade han ut helt utan min hjälp. Han har blivit så stor, lillkillen (': Glad blev jag iaf :D

     




    

Har också skaffat en "Scrapbook" som det heter, men jag kallar det nog för Crapbook. 500 kronor köpte jag bok, papper, och klister och sånt för.  Surfa in på sidan www.jagharingetliv.se så hittar ni mig garanterat!
Men jag kunde aldrig ana att det skulle finnas så mycket! En hel affär med bara skitgrejer egentligen.... Men lite roligt är det iaf :)

Så det är det som har hänt på senare dar. Ska väga och mäta imorgon tänkte jag, då han blir 14 veckor! (Ps: gick över 11-kilossträcket i fredags...) Han blir nog stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0