Lek och bus med Sicko

Grannens lilla Brasilianska Terrier Sicko fick idag äntligen komma över och leka. Och leka - det gjorde de! Sprang runt, runt, runt och brottades som aldrig förr. Jag blev helt slut bara över att titta på dem när de jagade varandra. Benny, min "lill-stora" lufs han inte riktigt med i svängarna när Sicko drog iväg, så ibland vände Sicko och tittade på honom med en min som sa: "Är jag för snabb för dig??". Lite elakt mot stackars Benny som faktiskt är nästan en månad yngre, men ändå väger fem kilo mer.... Brottningsmatchen hade varit enkelt avgjord om Benny hade bara lagt sig över honom, men Sicko var lite för energisk. *Pustar*
 


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0