Kaninjakt och öppet hus på Nordvik

Benny tyckte att det var superskoj att jaga kaninen Grynet. Hon verkar dock inte bry sig så mycket (:


Idag var vi på Nordvik på öppet hus. Jag fick grilla naturvetarhamburgare från 11 till 14. Sen ville jag och Benny hem... Jag sydde även om scarfen jag fick i julklapp så den skulle passa. Så den hade jag på :) Hundtricket kallas det ;D Väldigt många frågade vad det var för ras, och han blev bästis med en rottistjej. En tjej som ägde en border frågade vad det var för ras (jag säger bara aussie nuförtiden, han ser ju ändå bara ut som en sån) och sedan frågade hon "Men honom kan ni väl ändå inte ha köpt i Sverige?" Jopp, sa mamma, i Piteå.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0